uLIVE

Interní komunikace

Pro potřeby interní komunikace je uLIVE jako stvořený. Umí řídit frontu dotazujících se a tak jde vše postupně. Využijete např. jako firemní poradnu ke konzultacím, jako spojení s nadřízeným, jako nástroj pro rychlé vyřízení dotazu.

Stojí za to zmínit, že se pro tyto účely často používají nainstalované programy, např. Skype či ICQ. Ano, umožňují spousty věcí a stávají se důležitou součástí komunikace. Na druhou stranu to ale přináší "rušení" při práci soukromou komunikací.

uLIVE je bezpečný pro použití. Používá kód v URL adrese, takže nikdo cizí Vaši komunikaci nezneužije. Navíc je slyšet pouze jako jeden ku jednomu.

interní komunikace, živě

Ve firmě jistě oceníte, že:

  • předáváte informaci ihned
  • nemusíte utrácet za telefon
  • nemusíte psát e-mail a čekat
  • uvidíte člověka
  • komunikace je zabezpečena

 

 

 

uLIVE > Informace > Oblasti použití > Interní komunikace

Vytiskni tuto stránku Poslat odkaz na tuto stránku česky english

- Vaše online spojení živě