Interní komunikace
Oblasti použití
Pro potřeby interní komunikace je uLIVE jako stvořený. Umí řídit frontu dotazujících se a tak jde vše postupně. Využijete např. jako firemní poradnu ke konzultacím, jako spojení s nadřízeným, jako nástroj pro rychlé vyřízení dotazu.
Stojí za to zmínit, že se pro tyto účely často používají nainstalované programy, např. Skype či ICQ. Ano, umožňují spousty věcí a stávají se důležitou součástí komunikace. Na druhou stranu to ale přináší "rušení" při práci soukromou komunikací.
uLIVE je bezpečný pro použití. Používá kód v URL adrese, takže nikdo cizí Vaši komunikaci nezneužije. Navíc je slyšet pouze jako jeden ku jednomu.
Ve firmě jistě oceníte, že:
- předáváte informaci ihned
- nemusíte utrácet za telefon
- nemusíte psát e-mail a čekat
- uvidíte člověka
- komunikace je zabezpečena